Thursday, December 29, 2016

on this date, 2 months ago



i feel loved .. and more loving you

even today.. after what happened last night.. edited 16.5.17

Wednesday, December 21, 2016

nyanyi lagi

Assalamualaikum.. 1542 21122016

pelikkan.. bila kita dalam satu situasi tu.. akan terdetik satu lagu kat telinga.. dan kita pun ikut nyanyi terus.. tiba2 rasa eh lagu ni sesuai dgn jiwa ak skang ni.. 

pelik.. tak tau macam mana kan? tp tu yg selalu dgr lagu. kalau yg selalu ngaji dan tadabbur quran mungkin lain pulak kisahnye

so lagu yg terdetik time ni ialah :

KAU MERUBAH SEGALANYA by FAUZIAH LATIFF

Kau yang merubah segalanya
Kau sebenarnya yang mencuri hati
Aku yang masih meratapi kehancuran
Cinta lalu yang tak kesampaian

Apakah aku yang terburu-buru
Cuba melupakan peristiwa lalu
Atau mungkinkah ku terpesona pada
Kejujuran yang engkau berikan

Tercipta suatu ikatan
Yang kita bina
Dari kehancuran masa silam
Oh tuhan kau restukanlah
Cinta indah bagai pelangi
Kekal abadi

Masih jauh sayang
Perjalanan kita
Pasti ada yang beronak duri
Namun tiada yang merubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati

Tercipta suatu ikatan
Yang kita bina
Dari kehancuran masa silam
Oh tuhan kau restukanlah
Cinta indah bagai pelangi
Kekal abadi

Masih jauh sayang
Perjalanan kita
Pasti ada yang beronak duri
Namun tiada yang merubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati


dipetik dari : https://www.kkbox.com





walaubagaimanapun.. inilah juga rasa hati ini.. harapan yang sering kusandarkan.. han tahu han tak sempurna.. banyak cela.. Mohon kasih.. mohon difahami dalam usaha berubah menjadi lebih baik..