Friday, November 11, 2016

jom! specs murah!

Assalamualaikum 1240 11112016 eh #1111 !!!! patutla..




K ni lah ceritanya.. nak kena cerita balik ke?

Nanak

Kat mana plaza perangsang?

Ha click kat situ.. guna smartphone k? senang sikit nak cari



sumber: google

ni ha rupe bentuk bangunannye
sumber: panoramio
so boleh le jalan2 ke sana ye? asyik pi aeon mall je.. jom jengah tempat2 klasik pulak


:D

#errawakjom



si dia dah bawak saya buat dua pasang specs di sini.. thank you.. tp sebab terlalu excited lupa yg dia pun perlukan specs.. 

saya bawak awak pulak nanti ye AY 

edited 16.5.17

4 comments:

  1. Assalamualaikum. ;)

    spek naik power ke ape tu? gambar atas tak bolek donlod tgk huuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo tu gambar dr facebook. ceritanya ada spek murah kat plaza perangsang, shah alam

      Delete

Han suka kalau korang komen