Saturday, October 25, 2014

jakel jualan mengosongkan kedai

Oct 25 2014 0001

Assalamualaikum..

Haa.. tajuk memang dah buat orang tertanya2 sikit kan? Kah
Ok. Ni pengalaman han ni. Tadi pi beli kain kat jakel Kat masjid jamek nun. Ada jualan mengosongkan kedai. Tak pastila murah ke tidak. Tapi kalau mak han macam asyik beli je tapi tak nak belah dari situ, maka han Rasa memang berbaloi2 la kot tawarannya.. so jangan lupa pergi sana cari kain kegemaran korang k?



French lace, cotton silk, baju raya, baju kenduri semua dah beli. Tinggal nak tempah je. Hehe.. kalau berjalan bawak bank memang best. Hahaha.. Ok.



Kesimpulannya, hari ni happy. Han happy. Taca happy. My mam must be happy too.. walaupun.. fulus terbang. Kah3..



Err mam, ni hadiah birthday ke? Awal sangat kot. Ade lain kan? Haha.. Ok.. selamat bergembira.. tawaran sampai akhir bulan k? Tak lama lagi tu.. serbu lekaih!

No comments:

Post a Comment

Han suka kalau korang komen