Sunday, September 14, 2014

Tadi

Ke kenduri Amir Dan hasbullah. Sebelum itu ke kenduri liah. Masa bersalam dengan isteri hasbullah, aimi. Tetibe macam sebak Gila. Boleh pulak cakap Kat dia, "peluk sikit, manala tau kot2 ni last jumpa". Hai... Ape kene dah cik hani ni? Ttbe Rasa cam x hidup lama lagi. Eh.. Allah.

Selamat pengantin baru korang. Semua doa yang baik2 je untuk korang. Yang baru kawen ke, dah lama kawen ke. Yang x kawen lagi cam Han, harap sabar ye, insya Allah ada tu. Sat g Allah pos.

Kepada yang merindu tu, rindule.. doakan untuknya yang elok2, sihat, cukup makan pakai, tercapai apa hajat di hati. Doakan bio sangkut dgn kome pun takpe. Yela doa je pe korang nak Kat Allah tu. Insya Allah. Dapat kalau yakin, cepat atau lambat, memang ikut keperluan korang.

Selalu je Allah selamatkan Han dalam segala Hal. Apa yang jadi sebelum2 ni Sumpah walillah Han tak pernah menyesal. Yang berdosa tu menyesal la kan. Takkan x menyesal. Cubalah x ulang lagi. Ish3.

Haha Tetibe nak membebel. Lama dah tak bebel Kat orang. Takde sapa nak dengar dah.

Ghindu kengkawan, ghindu geng2, ghindu cuddles from kesayangans.

Tapi semua ada hidup sendiri. Kalau teroverlaps tu alhamdulillah. Thank you for being there, thank you for letting me in.

:) sayang semua. Bye.

No comments:

Post a Comment

Han suka kalau korang komen