Wednesday, September 11, 2013

Sabor itu separuh Dr iman

memang ak terpaksa bersabor jele. especially bila ak tak boleh nk luahkan perasaan ak. habih2 air Mata je Jd peneman. air Mata ak Macam ade beribu juta perkataan yang tak terungkap. nak cakap akan menyesal, kalau tak cakap, mungkin menyesal jugak. tp ..emm takpelah. hiduplah dgn nikmat Allah yang ada ni .. insya Allah dia tolong. hanya perlu yakin dan terus berdoa dan beramal moga2 dia nampak kesungguhan tu. Sesungguhnya dia lah yang mengetahui segala sesuatu malah apa yg ada dalam ak pun dia jauh lebih memahami, lebih dari ak sendiri.

No comments:

Post a Comment

Han suka kalau korang komen