Saturday, January 26, 2013

Aku yang bodoh

Samada aku yang bodoh atau terlalu baik atau kesian kat orang atau aku terlalu bodoh.

Yang aku nampak orang tak kisah pun walau apa yang aku buat sedangkan aku sentiasa kalau tidak selalu, atau kadang-kadang cuba untuk tidak menyusahkan orang. 

Sering dia melepaskan masalah dia pada aku sedang dia masalah aku tidak pula cuba dia selesaikan.

Sekarang ni aku pula yang perlu teruskan proses masalah dia ni dan pengakhirannya the blame will be mine.

Aku sering buat-buat tak kisah supaya keadaan tak menjadi keruh dan aku tak suka nak bergaduh dengan orang maka aku teruskan juga dengan muka tersenyum sedang hati sebal tapi tak pula menyumpah-nyumpah.

Maka itulah aku anggap diri aku yang bodoh atau terlalu baik atau kesian kqt orang atau aku terlalu bodoh.

No comments:

Post a Comment

Han suka kalau korang komen