Monday, November 5, 2012

Let the sky fall, when it crumbles~ uuuuu SKYFALL

Hai selamat bertemu lagi dalam haniekunie meraban teben.
Kabare? Mesti waras kan? Wes mangan? Kalau belum sila korek peti ais masing-masing ok.
Entry kali ialah entry bayar hutang. Hahaha.. :P Hanya BROFRAMESTONE je yang paham
Korang mesti kenal kan bro? Kalau tak kenal, ni ada gambar buat rujukan.

Bro dan Han dan Leha (sepupu)

1 November 2012 han dapat tengok movie SKYFALL kat e@curve sebab .. emm .. Bro bagi tiket sepasang. hehe.. THANK YOU! 
Ni pulak entry tengok SKYFALL dgn kawan-kawan blogger bersama BROFRAMESTONE. Sayangnya han datang lambat so tak dapat la ambil gambar ramai-ramai dengan blogger yang lain.

Komen tentang filem ni pulak.. Emm..
James Bond dan girlfriend?
James Bond dan pistol

James Bond dan gayboy


Ni pun SKYFALL jugak

James Bond dan M buat kali terakhir



B E S T !
(pendapat han la..)

credits: Gambar-gambar semua dari google dan ihsan Bro sendiri. Thank You!!


Korang jangan nangis lak tengok filem ni.. Terutama bab teknologi. Control macho sikit k??

3 comments:

Han suka kalau korang komen