Friday, April 20, 2012

jarak cinta

Jika RINDUKAN SESEORANG , PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH :

" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu . Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..

Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..

Dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..

Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..

P/S : Terima kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini..terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia....

shared from ANNUR SYUHADAH


hai.. kenapa rindu2 ni? macam mana tak rindu kalau dah berbelas tahun menunggu. lagi hebat dari CIK REENA TAN tau. hahaha.. tapi kalau kail panjang sejengkal, janganlah laut hendak diduga. maksudnya? emm tak dapat nak cerita lebih lanjut.. malu sangat! hahaha.. 

2 comments:

  1. ermm ermm. nape name kite ade kat sini! hahaha~ *perli nampak!* :p

    ReplyDelete

Han suka kalau korang komen