Tuesday, August 2, 2011

ingin menulis

Is it ok to write things like this???

PERIOD lagi. Terasa ingin menulis lagi. Makanya, telah masuk bulan Ramadhan yang mulia. Tapi aku belum mula berpuasa lagi di hari kedua ini. Hehehe. hari ini BroFramestone buat free giveaway tiket wayang Lulla Man, sebuah filem dari Tanah Siam. Takmau cerita lebih-lebih. Tengok la kat pawagam berhampiran anda, kalau berdekatan dengan aku ade BIG Cinema. Kalau nak tengok trailer, tekan je perkataan Lulla Man kat atas nun, malas nak letak link banyak-banyak kali. tak tahu la pula kalau ada di page fb bro, fb bro kat rumah, atau di blognya yang terbaru, http://www.bualbicara.com/. Menyingkap kisah perkenalan aku dengan bro yang bernama Syukri ni, sejak tahun 2003 lagi. Masa itu, aku masuk the legendary Sekolah Anderson Ipoh untuk Tingkatan 6 bawah selama sebulan setengah. Bro memang dari sekolah yang sama sedang aku dari Sekolah Menengah Gunung Rapat, Ipoh. Lawak je budak sekelas dan seasrama aku ni. Tak boleh cerita lebih-lebih ok. Kui3.

Entry ni bukanlah untuk masuk contest dia yang meriah-la-kut tu. Saja2 je buat sebab rasa nak menulis. Mungkin dah tamat dah pun waktunya. Sebab tu tak letak gambar yang wajib tu.. Hari ni mereka yang bertuah akan dapat peluang berjumpa bro di e@curve untuk menonton Lulla Man. Aku kurang bertuah sebab aku takde kat KL. Untunglaaaaaa. :P Aku kat Manjung lagi walaupun dah takde kerja lagi di sini. kerja based on project. Well3.

Suddenly terfikir, cam best kalau kerja cikgu kan.

2 comments:

Han suka kalau korang komen