Tuesday, September 1, 2009

u and me against the world.. (mocca)

saya selalu teringatkan dia
tapi dia selalu lupakan saya
mungkin betul-betul lupa
atau sengaja buat-buat lupa

saya tak dapat lupakan dia
dia selalu teringatkan saya, dia kata
tapi bila saya teringatkan dia
saya rasa nak lupakan saja dia

saya nak lupakan dia
tapi asyik teringat saja
macam-macam dah dihadapi bersama
tapi ingatkah dia pada saya?

saya dah hampir lupakan dia
tapi dia selalu muncul tiba-tiba
saya dah hampir putus asa
tapi dia selalu buat saya rasa berbaloi ingatkan dia

sudahnya saya yang terpaksa telan semuanya
sebab saya seseorang dari kaum hawa
bukan boleh nak tunjuk kuasa
salah langkah maruah binasa, hati juga yang terseksa

(yang sebenarnya, kalau dah ego tu, memang dah tak boleh nak buat apa pun)


3 comments:

  1. aku ego x??

    out of topic--> he..23x aku tahu huhuhu.... tidak kisah kita ketinggalan asalakn ade kehendak untuk memajukan diri.. sama ada lambat atau cepat sahaja....

    ReplyDelete
  2. ape yg anxious? ape yg xtenang?hehe...kurg fhm

    ReplyDelete

Han suka kalau korang komen