Saturday, August 22, 2009

kerisauan

sepanjang cuti april-december ni.. banyak sangat kerisauan yang muncul dalam kepala otak aku ni.. dari pelajaran sampailah hal nikah kahwin. ha.. bukan orang yang bernikah kahwin aja yang boleh risau tau? orang sekeliling bakal-bakal pengantin pun boleh terkena tempiasnya. dalam bab uia, satu hal. ada banyak lagi hutang aku tak bayar kat uia. aku yang dah nak grad ni jadi banyak kesusahan pula. tak boleh nak access portal lah apa lah.. masalah tak tahu nak buat tajuk apa masa thesis nanti pun satu hal jugak. sekarang ada masalah gangguan mental pula.. ada jugak masalah hal konon-konon nak tolong orang.. tapi jadi macam malas.. yang nyatanya.. benda-benda ni semua di antaranya adda yang akan membuat aku jadi malu.. nasib baik sekarang ni kalau pakai mask tak jadi kepelikan. boleh lah nak sorok muka sikit.. ubah cara berpakaian sikit dan tukar gadget-gadget yang ada, pakai mask, sure tak ada orang kenal.. hahahaha. pelik jugak cara aku berfikir ni. asyik nak lari je. kalau boleh tak nak face langsung. boleh ke macam tu? memang rasa tak patut tapi nak buat macam mane.. hanya boleh harap pertolongan Tuhan je.. tu pun lepas dah berusaha. kalau tak berusaha, tak ada maknanya juga kan?

3 comments:

  1. he..23x cam le xleh nk cam ko kan... he..23x

    ReplyDelete
  2. read 20 something, 20 everything.. we both need it.

    ReplyDelete
  3. adu.. tensi la..

    batu: ape cite kau dgn kekasih hati? ape maksud status2 die kat fb tu?

    ReplyDelete

Han suka kalau korang komen