Tuesday, May 5, 2009

selasa 5 may 2009

sekarang ni ada di uia, kaed computer lab

makmal komputer ini telah dilengkapi dengan komputer-komputer baru..


sambungan internetnya juga laju..


aku?


puas hatiku!


sabar jela.. tadi dah type satu post tapi terlupa nak save.. type balik lah nampaknya


macam kelakar bila mengarang dalam bahasa melayu baku, kerana, padaku, apabila mengarang dalam bahasa melayu, aku akna menjadi terlebih baku dan terlebih pelik dalam pemilihan perkataan dan struktur ayat..


cuma tidaklah seperti terlalu puitis. dan maksudnya juga tidak akan menjadi terlalu mendalam atau ada maksud tersirat.


aku seorang yang mudah; mudah dari segi pemikiran, mudah dalam berbelanja, mudah dalam segala-galanya walau kadangkala aku memang tidak mudah membuat keputusan.


ha.. penat menulis dalam bahasa sendiri. ehhehe.. ketawa macam aneh-aneh.


anne! mari menonton wayang petang ini!


aneh


aku kekurangan dana.. bagaimana mahu bergembira?


aneh


esok aku akan ke kemaman bersama kak zie dan bebet dan tak tahu siapa lagi..


sepatutnya aku berjumpa brother rashidi sekarang ini tetapi aku terlalu malas untuk bergerak ke biliknya yang kurang 200 meter dari makmal komputer ini..


aneh






2 comments:

  1. huhu...raban teben bahasa org perak nih.. =) salam tuan blog...tumpang lalu... =)

    ReplyDelete
  2. tumpang2.. memang orang perak.. ipoh mali

    ReplyDelete

Han suka kalau korang komen